  • Data: 2011-01-05 10:48:29
    Temat: Re: koszty CO i CW w domu grudzien
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:a72c80a4-6f22-431b-bbe5-ba6c57bd13d5@p8g2000vbs
    .googlegroups.com...

    > Nie mam pojecia bo nie mam i nie mialem z gazem nic wspolnego ale
    > gazownia wycenila to dosc grubo :)

    Musze ich zapytac po ile sa u nich przylacze. Kupil bym sobie kilka, to moze
    je na Allegro sprzedam bo tam przylaczów chyba nie bylo jeszcze?

    > A co Twoim zdaniem znaczy "jak juz ktos ma gaz" ? W nowym domu nic nie
    > mamy - wszystko musimy dopiero sami pociagnac, wiec mozna liczyc, czy
    > oplaci sie ciagniecie gazu, czy budowa PC.

    Kiedy nic nie masz, to wszystkie koszty mozna rozpatrywac od zera.
    Kiedy juz masz np gaz, to dla NOWYCH decyzji uwzgledniasz koszt KRANCOWY.
    Ten koszt wypada dla gazu ZERO, a dla pompy 20 000 zl.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/