eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-11 22:10:02
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ion-

    >Ceny spadły? Bo jeszcze niedawno 7 tys pisałeś;)

    Nie pamietam co prawda zeby bylo 7 tysi, ale jak na moj gust PC w adamowych
    warunkach i z jego zapalem jest jak najbardziej uzasadnionym zrodlem ciepla.
    Mam co prawda pewne watpliwosci, ale nawet jak mu rachunki wzrosna o polowe
    tj. do 3000zl co bedzie bardziej prawdopodobne w tzw. inna zime i przy
    rzeczywistym grzaniu calosci to i tak przeciez nie jest zle. Jaka On mial
    alternatywe? No mogl pobawic sie z powietrzna PC, ale ma jak ma.

    Pozdro.. TK