eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-12 10:53:06
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 10:15:58 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Cena pompy na porzadnych komponentach to ok 6-8k pln netto. Placisz 12-13k pln
    netto, wiec niby jest z czego jeszcze zejsc ale nie sa to Twoje "dziesiatki tysiecy"
    ;) Nawet viesiek juz takich marz nie ma.

    Sam pisałes że pompa kosztowała
    Ciebie 22tys. 22tys to nie sa "dziesiątki tysięcy"?
    A odnośnie spadków to pisałem o spadku cen samej pompy(koszt DZ raczej znacząco nie
    spadnie chyba że rury i glikol stanieja;)
    A myslę ze z tych 12-13tys netto jeszcze spadna. Muszą skoro sam piszesz że
    komponenty to 8 trys na dzisiaj a przy bardziej masowej produkcji musi to staniec
    raczej.