  • Data: 2020-09-20 00:14:54
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2020 o 19:18, ToMasz pisze:

    [ciach]
    . Nie wiem czy jako gatunek ludzki uda nam sie to
    > przerwać. Tracę nadzieje. Dzisiejszym ludziom łatwiej jest znaleźć
    > usprawiedliwienie na to ze wydają fortunę na cokolwiek, niż przekonać
    > samego siebie do rezygnacji z 5% wygody. (pozornej z resztą ale to inna
    > bajka)
    > Nie odpisujcie, nie ma sensu. Ja Was nie chce przekonywać, ja chce
    > pokazać że istnieje inna droga.
    >
    > ToMasz

    Powiedz/pokaż tę drogę to mojej żonie ;)
    kto jest najbardziej napędzającym bezsensowne wydatki?

    ps. A wiesz, po zawieszeniu szafek kuchennych, usłyszałem że źle
    zrobiłem/zepsułem/schrzaniłem okolice płyty - ? - patrzę jak baran i
    myślę co to może być?
    i dostałem wyjaśnienie:

    płytki (po 110-120/m2) położone zostały długo przed zabudową,
    kuchnię zaprojektowałem, formatki poskładałem, powiesiłem i ..

    okazało się, że nie wstrzeliłem się z szafką okapu w równe odstępy
    między płytkami (15x30) - tzn. z lewej strony widać 1/3 płytki a z
    prawej 2/3 (płytki bez jakiegoś istotnego, wyraźnego wzoru/rysunku)