    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Date: Fri, 11 May 2012 13:30:27 +0200

    Dnia 11-05-2012 o 10:25:36 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co ty wypisujesz.
    > Adam zdaje się że budował z niemałym kredytem ale są tacy jak ja,
    > którzy całość z własnych pieniędzy zbudowałi bez kredytu.
    > Mnie nie stać było na dom z piwnicą. To znaczy gdybym zrezygnował ze
    > 150m2 kostki, ogrodzenia i czego tam jeszcze to pewnie bym mógł zaszaleć
    > z piwnicą ale zdecydowałem inaczej.
    > Czy uważasz więc że Adama z kredytem stać było na dom, a mnie bez
    > kredytu nie, bo ja nie miałem 35tyś na piwnicę?
    Nie, ale jeżeli komuś ma braknąć 35 tys na zamieszkanie to lepiej niech
    nie buduje,
    a dlaczego tak sądzę, bo kosztów dokładnie nie da się oszacować i zawsze
    się
    okazuje że wydajemy więcej niż planujemy. Jeżeli ktoś planuje
    fianse na styk a 35tys todla mnie styk, to na pewno mu braknie.
    A piwnica to osobna kwestia.

    > A może według ciebie powinienem był wziąć kredyt i stać się paniskiem z
    > podpiwniczonym domem?
    Ja budowałem na kredyt i zrobiłem piwnicę. Bo później jak zamieszkam
    już by mnie nie było stać na robienie domku na narzędzia.
    Dlatego robilem od razu.

    --
    Pozdr
    JanuszK