  • Data: 2012-05-09 21:59:46
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 maja 2012 21:03:07 UTC+2 użytkownik Darek napisał:

    > Będę wdzieczny za wszelkie wypowiedzi
    > Z góry dziękuję

    Jak masz dobre warunki gruntowe to rób piwnice pod całością. Tym bardziej że maszmały
    dom jak piszesz, garażu nie masz/nie chcesz a gratow się zbiera i trzeba gdzies to
    trzymać.
    piwnica starsznym kosztem nie będzie- nie trzeba jej przeciez od razu glazura
    wykladać.
    Ja barzo załuje że nie mam piwnicy ale warunki gruntowe nie pozwolily(wody gruntowe).
    Głowne koszty piwnicy to trochę bloczkow betonowych i strop(wykończyć mozna później,
    tanim kosztem albo wcale). Dziure kopać i tak trzeba, u mnie np wymiana
    gruntu(wywalenie czarnoziemu i zasypanie zwirem) pod domem to bylo jesli dobrze
    pamietam ok 3-4 tys. To juz polowa stropu by byla.
    jak masz mały dom, nie masz garazu to predzej czy poźniej jakąs wiate, budynek
    gospodarczy czy zwykły blaszak na kosiarki, rowery, lopaty itp bedziesz zmuszony
    postawić- a to darmo tez nie będzie.