  • Data: 2012-05-11 09:10:56
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 11 maja 2012 08:41:43 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > zeby piwo stało w chłodniejszym miejscu. A dla rowerów i samochodów postawie
    > garaz wolnostojący, wyjdzie zdecydowanie taniej niz piwnica.

    Jeśli masz miejsce na działce to duży garaz jest jak najbardziej ok. Jednak jak ktoś
    buduje na działce o wymiarach 20*30 mkw to cięzko gdzies tam przyzwoity garaz
    postawic.
    No i ataki garaz wolnostojący to kilkakrotnie wiekszy podatek jak za dom wyjdzie. Aby
    tego uniknąć nie wiem czy nie przeszedł by my polegający na połaczeniu garazu z domem
    przejściem. Ale to już wtedy chyba lepiej garaż przyklejony do budynku