  • Data: 2012-05-16 12:39:59
    Temat: Re: kto wykonał częściowe podpiwniczenie i czy poleca?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > bo jak ktoś myśli czy zbudowac dodatkowe 150m2 to si enei powinien za
    > budowę brać.

    No dokładnie...
    Ja zmieściłem się w budżecie jaki miałem i zrobiłem to, co było w
    budżecie przewidziane, a piwnicy nie mam i sporo rzeczy jeszcze jest do
    dokończenia.
    Wydaje mi się Janusz, że za bardzo generalizujesz. Inna sprawa, to to,
    że mnie za bardzo warunki wodne nie pozwalają na piwnicę, ale gdybym
    miał działkę małą i suchą, to czy byłoby to dla mnie priorytetem...? No
    nie wiem :-)...

    pozdrawiam
    Robert G.