eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan › Re: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
  • Data: 2012-10-04 15:42:49
    Temat: Re: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > ... wiele ciekawych informacji, najczęściej na temat zaskakujących wyników
    > badań dotyczących czystości powietrza w kuchni...

    a zobacz co sam zacytowałeś z mojej wypowiedzi (podpowiedź: ostatnia
    linijka)
    może nie wyłapałeś przekazu, że podniecanie się tlenkiem azotu to tani hłyt
    maketindody

    > Zastanawiam się jeśli koszty gotowania na obu kuchniach są porównywalne
    > bądź na korzyść indukcyjnej (sprawność > 80 %, gazowa < 35 %)
    > to po jakie licho używać kuchenki gazowej ?

    no to akurat wyciąłeś...
    a pisałem co najmniej 2 razy w tym wątku: z uwagi na częsty i długi brak
    prądu

    > Zupełnie nie wspominam o potencjalnych zagrożeniach wybuchem.

    no wcale nie wspominasz... nic a nic ;-)

    każda technologia ma "zady i walety"
    trzeba tylko o tym wiedzieć i wykorzystać tą wiedzę
    bo wierzenie w rozstrzygniecie bitwy internetowej "co jest lepsze: indukcja
    czy ceramika" prowadzi na manowce...

    nie chcę się już więcej tłumaczyć z niebycia wielbłądem - dla mnie ta gałąź,
    tego wątku jest wyeksploatowana...