    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kupno mieszkania
    Date: Wed, 11 Mar 2009 15:50:51 +0100

    wiadomości news:49b7cb1e$0$29416$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gp8fqg$gf5$1@news.onet.pl...

    > Wiesz, to niekoniecznie musi być krótki okres :-)

    Kwestia ceny- dom jest tyle warty za ile ktoś zechce go kupić
    Coż znaczy dwa/ trzy lata w porównaniu do lat 35(a na tyle mniej więcej
    brane są kredyty mieszkaniowe)
    Aczkolwiek możiwa jest sytuacja że pieniądze uzyskane ze sprzedaży domu nie
    starczą nawet na pokrycie kredytu.
    Dlatego radziłem sprawe na spokojnie przemyśłec a może i właściciel
    mieszkania zjedzie z ceny. Pośpiech to zły doradca.

    Krzysiek