eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekupuje dom - jak dobrze policzyć żeby się nie przeliczyć › Re: kupuje dom - jak dobrze policzyć żeby się nie przeliczyć
  • Data: 2011-06-23 14:09:43
    Temat: Re: kupuje dom - jak dobrze policzyć żeby się nie przeliczyć
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j5e8d2f8uhno.o0incsoo8k7h.dlg@40tude.net...

    > No i gdybys bral jakiegos budowlanca-wykonczeniowca, zeby zrobil kosztorys
    > prac, dolicz do tego kosztorysu 30 procent, chocby majster nie wiem jak
    > sie
    > zaklinal, ze wszystko uwzglednil.

    Za drugim razem byłbym już w stanie dopilnować ekip żeby robili jak należy.
    Ale chyba dokończę remonty tego co mam, bo sprzedać się tego nie da żeby
    wyciągnąć chociaż połowę.
    Jest totalna zapaść.
    A w ogóle to nienawidzę parteru na gruncie. Zimna podłoga. Za mało
    ocieplenia w posadzce. W piwnicy gdzie mam 18cm styropianu posadzka jest
    ciepła ale pod połową parteru, która jest na gruncie jest nie do użytku.. Na
    parterze podwiewa mi niektóre parapety. Wypada je wywalić i zrobić od nowa.
    A w dupę z tym wszystkim :-)