  • Data: 2011-03-22 19:29:46
    Temat: Re: kwitnące długo kerzewy - jakie?
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kryluta" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ima63t$vru$1@news.onet.pl...
    .

    Ja podpowiadam pięciorniki, które szybko rosną,szczególnie białe, łatwo
    rozmnożyć z gałązki, kwitnie do listopada , no a cena od 5-do8 zł,mam
    kilka i ciągle je rozmanażam. pozdrawiam

    Pięciorniki są piękne. Mam ich dziewięć. Problem jest tylko taki, że białe
    są bez problemów. Żółte rosną słabiej, śnieg je łamie, słabiej kwitną ...
    ale jeszcze da się wytrzymać Czerwone natomiast to tragedia. Nie rosną,
    kwitną okazjonalnie, usychają bez powodu. Chciałem zrobić patriotyczny układ
    z białych i czerwonych pięciorników, po trzech latach białe mają ponad pół
    metra a czerwone może 15 cm. Czy ktoś może wie o co tu chodzi. Rosną w tym
    samym miejscu.

    Antoni Broniak