  • Data: 2010-10-18 20:05:23
    Temat: Re: laczówki - jakie ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego mysle o Krone-boxie. Tam ladnie ulozone i
    > pospinane wszystkie skretki, parami, a z nich jakims wieloparowym
    > kablem spowrotem do PLCka. Bedzie mozna ladnie kazdy kabelek opisac i
    > w przyszlosci nie bedzie problemu z ew. rozbudowa, przebudowa, czy
    > ogolnie polapaniem sie co jest co.
    No ale nadal pozostaje problem że z tego box-a trzeba tymi wszystkimi
    kablami zjechać do sterownika, ja nie będe dawał żadnego pośredniego box-u
    bo to nic w sumie nie daje, to nie centrala telefoniczna gdzie trzeba
    ciągle
    coś przełączać.

    Podpina sie kable do sterownika zamyka szafę i zapomina o niej :)

    --
    Pozdr
    JanuszK