  • Data: 2010-08-26 11:40:16
    Temat: Re: łazienka -konsultacje
    Od: "Adaa" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > mam podobny okład, podobny bo umywalka na śrdku po jej prawej stronie
    > geberit po lewej pralka (górnoładowana) u mnie się sprawdza.

    Dzięki! Właśnie byłoby podobnie, a po lewej koło grzejnika wolne miejsce np. na
    suszarkę, powiększające optycznie łazienkę.
    U mnie to będzie pralka klasyczna (boczna) i dlatego nad nią byłaby szafka,
    szerokości może mniejszej, np. 30cm tak, żeby rzeczywiście prawym łokciem nie
    uderzać w nią przy myciu zębów :)

    Pytanie: czy umywalka może być na wysokości takiej samej jak pralka, tzn. 85cm?
    Jak to jest u Ciebie? Rozumiem, że ten 1 m wystarczy mi na swobodną toaletę, czy
    tak?