  • 1. Data: 2010-08-26 05:53:02
    Temat: łazienka -konsultacje
    Od: "Adaa" <a...@o...eu>

    Tym razem proszę o opinię na temat ustawienia pralki w łazience 2.3x2.3 m.
    http://img90.imageshack.us/img90/456/lazienka1.jpg
    Jak widać na szkicu mamy dylemat czy pralkę przerzucić na lewo, czy też pozostawić
    z prawej, tak jakby zabudowując umywalkę symetrycznie z 2 stron (z jednej strony
    pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40.
    Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

  • 2. Data: 2010-08-26 06:07:47
    Temat: Re: łazienka -konsultacje
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Na prawo pozostaw, bo grzejnik.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-08-26 06:32:52
    Od: "Ada" <a...@o...eu>

    > Na prawo pozostaw, bo grzejnik.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    Dzięki!
    Oczywiści mój błąd: z lewej(!) byłoby trochę miejsca, tzn. przy grzejniku np. na
    suszarkę, itp.
    Czy wysoka szafka nad pralką po prawej, nie spowoduje, że umywalka będzie
    przytłoczona?
    Ale w końcu na umywalkę i lustro zostaje ok. 100-105cm, więc mam nadzieję, że
    będzie OK. Ale ciągle proszę o ew. minusy, żeby nas coś nie zaskoczyło :)

  • 4. Data: 2010-08-26 07:19:59
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Ada" <a...@o...eu> wrote in message

    Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia.

  • 5. Data: 2010-08-26 07:28:52
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    Panslavista:

    > Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia.

    A jesli leworeczna, to musisz miec mozliwosc ruchu szczeką.

    Starchu s.

  • 6. Data: 2010-08-26 07:34:11
    Od: "Ada" <a...@o...eu>

    > A jesli leworeczna, to musisz miec mozliwosc ruchu szczeką.

    > Starchu s.

    Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m -za mało?

  • 7. Data: 2010-08-26 07:42:43
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Ada" <a...@o...eu> wrote in message

    > Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m -za
    > mało?

    Ja odpowiedziałem bardzo serio.

  • 8. Data: 2010-08-26 09:26:55
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > Ja odpowiedziałem bardzo serio.

    Tak.

    Pralke do umywalki.
    Pusta podloga pod grzejnikiem powiekszy optycznie pomieszczenie i pozowli tam
    rozkladac suszarke z bielizna zamiast stawainia jej w pokojach.

    Starchu S.

  • 9. Data: 2010-08-26 10:13:24
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-26 07:53, Adaa pisze:
> [...]
    > pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40.
    > Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

    mam podobny okład, podobny bo umywalka na śrdku po jej prawej stronie
    geberit po lewej pralka (górnoładowana) u mnie się sprawdza.

  • 10. Data: 2010-08-26 11:40:16
    Od: "Adaa" <a...@o...eu>

    (...)
    > mam podobny okład, podobny bo umywalka na śrdku po jej prawej stronie
    > geberit po lewej pralka (górnoładowana) u mnie się sprawdza.

    Dzięki! Właśnie byłoby podobnie, a po lewej koło grzejnika wolne miejsce np. na
    suszarkę, powiększające optycznie łazienkę.
    U mnie to będzie pralka klasyczna (boczna) i dlatego nad nią byłaby szafka,
    szerokości może mniejszej, np. 30cm tak, żeby rzeczywiście prawym łokciem nie
    uderzać w nią przy myciu zębów :)

    Pytanie: czy umywalka może być na wysokości takiej samej jak pralka, tzn. 85cm?
    Jak to jest u Ciebie? Rozumiem, że ten 1 m wystarczy mi na swobodną toaletę, czy
    tak?