  • Data: 2012-03-28 23:03:01
    Temat: Re: listwy podszafkowe
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajna kuchnia i fajny pomysł, po prostu. Nie wiem tylko, czy na dłuższą
    > metę nie nazbyt męczący dla oczu, ale to się okaże.
    > Ja osobiście wolę górne oświetlenie "centralne", światło

    Też tak wolę, ale jeśli światło jest za/nade mną to stojąc przy blacie robię
    sobie cień ( przy tak długiej wąskiej kuchni z małym oknem).
    Te oświetlenie podszafkowe jest świetnym uzupełnieniem głównego światła, a w
    wielu przypadkach jest wystarczającym światłem bez konieczności świecenia
    głównej lampy.

    --
    ---
    uciu