  • Data: 2009-11-03 00:04:44
    Temat: Re: lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją
    Od: "ia" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a co do nowej,

    to ja się długo naszukałem
    i znalazłem niestety niedostępną u nas w sklepach (poza jednym, nie powiem
    jakim, żeby nie było..)

    Liebherr ICUNS-3013
    http://www.twenga.co.uk/prices-ICUNS-3013-Comfort-No
    Frost-LIEBHERR-Integrated-refrigerator-183747-0

    tylko nie myl z ICUS-3013 tą bez literki N (wielu tu na grupie nie było w
    stanie zauważyć literki N w środku)
    http://www.ceneo.pl/2174161?gclid=CO7r-7zC7Z0CFcQSzA
    odKD4ZMg

    te dwie lodówki to zupełnie dwie różne lodówki.

    jak znajdziesz ICUNSa to będziesz szczęśliwy jak ja.

    (póki co- bo dopiero 2 miesiące ją mam :-) )

    pzdr
    ia

    PS.
    dodam, że ten sklep to miał te lodówki w swojej ofercie do zabudowy kuchni,
    ale pod ukrytą nazwą, a fart był bo w promocji pojechali ostro z ceną w dół
    na styk, no i się udało, stoi zbudowana cichutka i ani grama lodu..