    From: "Chiron" <e...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: mała zmywarka
    Date: Wed, 3 Oct 2012 10:15:27 +0200
    <6hbhabs7tq06$.1wcjpyay2wdu6.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>

    news:e5bc202b-2531-4160-a85a-4503658c5da3@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 2 października 2012 16:06:03 UTC+2 użytkownik Ikselka
    napisał:
    > A co jesli NA piekarniku jest płyta do gotowania? - gotować stojąc na
    >
    > drabinie? Albo zmieniać kuchenkę z powodu kupna zmywarki? Iiitam :-)
    Jeśli ktoś ma piekarnik n"na ziemi" to jego problem i niewygoda. Piekarnik
    najwygodniejszy jest jak stoi na wysokosci blatu.
    A płyte do gotowania można w dowolnym innym miejscu jesli jest taka
    możliwość. Płyty do gotowania do zabudowy nie zajmuja duzo miejsca i pod
    nimi szafka się spokojnie mieści lub butla gazowa jesli płyta na gaz a gaz
    butlowy
    Co do tematu odnośnie zmmywarki- polecam dokładnie przyjrzec sie meblom byc
    może jest mozliwość kosztem likwidacji jednej szafki zabudować
    zwykła/niekompaktową zmywarke. U nas rodzina 2+1 i mysleliśmy o zmywarce
    45cm- jednak zrezygnowałem z jednej szafki wbudowałem tam zmywarke 60cm,
    zmieniłem równiez przy okazji zlewozmywak z dwukomorowego na
    jednokomorowy(gdy jest zmywarka dwukomorowy jest zbyteczny, jednokomorowy
    starczy a i blatu więcej)
    I widze że zmywarka 60cm to optymalne rozwiązanie- w 45cm pomimo niedużej
    rodziny byłby kłopot zmiescic wszystko z całego dnia.
    W kolejnym domu planuje miejsce w kuchni na dwie zmywarki- z pierwszej
    będzie sie na bieżaco wyjmować umyte naczynia itp do drugiej będzie sie
    wkładało brudne naczynia z całego dnia. Taki pomysł padł kiedys na grupie
    budowanie, początku mnie smieszył ale po przemyśleniu stwierdzam że wart
    rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian funkcjonalnie duża wygoda.
    =======================================

    Wszystko to ja przerabiałem. Czasem trzeba koniecznie coś umyć w
    zlewozmywaku- gary czy coś na szybko- i musi być druga komora. Albo coś się
    chłodzi w pierwszej, a trzeba wylać cos do zlewozmywaka, etc. Na dłuższą
    metę- to problem. Mamy obecnie 1,5 komory- najlepiej spełnia swoją funkcję.
    Bo to i małe, i zawsze jest gdzie coś wylać albo bez problemów nabrać wody.
    Jeśli chodzi o stawianie piekarnika nad zmywarką- to ze zdziwieniem
    dowiedziałem się, że nei wolno. I mimo odwołań- zabrali mi gwarancję na
    piekarnik elektryczny- mimo, że jego awaria nie miała nic wspólnego ze
    zmywarką. No ale podawali mi przepisy, które tego zabraniają- para wodna
    buchająca z otwartej zmywarki koroduje piekarnik.

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron