  • Data: 2012-10-03 11:15:28
    Temat: Re: mała zmywarka
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-03 10:15, Chiron pisze:
    > Jeśli chodzi o stawianie piekarnika nad zmywarką- to ze zdziwieniem
    > dowiedziałem się, że nei wolno. I mimo odwołań- zabrali mi gwarancję na
    > piekarnik elektryczny- mimo, że jego awaria nie miała nic wspólnego ze
    > zmywarką. No ale podawali mi przepisy, które tego zabraniają- para wodna
    > buchająca z otwartej zmywarki koroduje piekarnik.

    A mógłbyś podać trochę więcej szczegółów? Jakie przepisy? Jakieś ogólne
    czy z instrukcji/gwarancji? Jaka marka sprzętu? Ile lat temu to było?

    Dziwię się bo dlaczego piekarnik miałby korodować skoro jest emalia +
    inox? Czym się różni buchnięcie pary ze zmywarki od buchnięcia pary z
    otwartych drzwiczek piekarnika po upieczeniu np pizzy?