  • Data: 2012-03-06 14:16:45
    Temat: Re: mały agregat prądotwórczy - jaki?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-06 14:11, kiki pisze:
    > A tak działaja bramy, piec, komputery, jest internet tylko z gotowaniem
    > trzeba się opanowywać.

    ja mieszkam tu dopiero rok i tylko raz nie było prądu przez może 2
    godziny, nie sądzę aby miały być w przyszłości częstsze zaniki. Bez TV
    się obejdę, kuchenka i piec gazowe więc dużo prądu im nie trzeba, z
    komputerowych elementów to potrzebuję podtrzymać router i mieć gdzie
    podładować laptopa. Dlatego też liczyłem że 1kW (jeśli byłby realny, a
    nie maksymalny, a w praktyce 200W) spokojnie by mi wystarczył.

    p.s. jest możliwość trzymania takiego agregatu w domu (powiedzmy że w
    przedpokoju mam miejsce i jakąś rurką mógłbym spaliny odprowadzić jeśli
    w ogóle jest taka możliwość) czy raczej szykować szopę tuż obok?

    Lukasz