  • Data: 2012-11-14 11:58:16
    Temat: Re: mam wylewki
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:k7vs81$vuq$1@usenet.news.interia.pl...
    > Zakładam, że okna już masz,

    Tak, okna już są. Brakuje jeszcze bramy garażowej i drzwi wejściowych. Są
    zrobione prowizorki z desek szalunkowych, uszczelnione styropianem,
    resztkami wełny, kartonów itp. Ale wkrótce będą wstawione. Poddasze wstępnie
    ocieplone, jest położona jedna warstwa wełny 18cm, więc dużo ciepła tamtędy
    nie ucieka, przynajmniej jeśli porównywać z bramą garażową, drzwiami czy do
    niedawna z nieocieploną podłogą.

    > z tego co wyczytałem masz tam chyba 2 tony wody - ona tak szybko nie
    > ucieknie nawet jakbyś sporo grzał. Z jakiego materiału masz mury może
    > jakiś beton komórkowy

    Tak, beton komórkowy. Mury stoją już przeszło rok, więc dość dobrze wyschły.

    >- on mocno ciągnie wodę i to mogło spowodować szybkie wysychanie tynków.
    >Jeżeli tak, a ściany są już otynkowane to nie powinny już tak szybko
    >chłonąć. Choć chyba gips (tynki gipsowe) też lubią wodę.

    Tynki są cementowo - wapienne.

    > Z dwojga złego mróz/sucho lepiej wybrać sucho i od czasu do czasu polać
    > wylewkę wodą.

    O to też właśnie miałem zapytać? Czy należy jakoś pielęgnować wylewkę, np.
    polewanie wodą? Co do zasady czy tylko w przypadku jeśli będzie grzanie
    kozą?