  • Data: 2011-09-09 20:55:44
    Temat: Re: "marketowe" pilarki spalinowe
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 22:45, Maniek4 pisze:

    > zastanawiac, ale jak wskazuje praktyka to wystarczy mimo, ze lancuchy
    > stosowane w pilarkach MS 180 do MS 250 tj. 3/8 1,3 picco sa raczej takie
    > sobie w porownaniu do Oregona np. Nie mniej jednak zywotnosc tych prowadnic

    W sumie to nie bardzo bawiłem się tymi małymi prowadnicami a w większych
    (używam 0.325 1,5) to praktycznie zarówno te z napisem stihl jak i
    husqvarna wyglądały jakby były robione przez Oregon'a - konstrukcyjnie
    identyczne.

    Tak z ciekawości zapytam, może wiesz co to za wynalazek stihla.
    Miał znajomy taką mała pilarkę z ciekawym sposobem odpalania. Ciągnęło
    się za szarpankę i ona szła jakby na gumie. Dopiero po odpuszczeniu
    silnik odpalał. Patent fajny - odpalanie bez wysiłku.

    --
    M.