    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: materiał na kolektor
    Date: Tue, 14 Jun 2011 00:29:14 +0000 (UTC)

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > U=BFytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisa=B3 w =
    > wiadomo=B6ci news:isu0hi$qjp$1@inews.gazeta.pl...
    > prostok=B1tne
    > piank=B1
    >
    > proponuj=EA 2 komorowy, ceny we=B3ny pod spodem nic nie przeskoczy a i =
    > nale=BFy da=E6 znacznie wiecj ni=BF grubo=B6=E6 komory. Gdyby to mia=B3o =
    > by=E6 bez obudowy to pod sp=F3d nale=BFy przyklei=E6 styropian.
    > Co do czarnej cieczy - du=BFy k=B3opot. Moze pomalowa=E6 komor=EA na =
    > czarno poprzez przelanie czarn=B1 farb=B1 olejn=B1?
    > Uwa=BFac z rozmiarami - stosunkowo duzy jest wsp=F3=B3czynnik =
> [...]
    Mam dla Ciebie dwie wiadomości. Dobra to ze w milionie kolektorów wklejona
    została rurka na poxipol, tak jak radziłeś. Zła że wszystkie wróciły bo
    poxipol nie klei trwale poliwęglanu. Jutro a raczej dzisiaj wpadnie do Ciebie
    mój znajomy odebrać 400 milionów PLNów + 25% jego prowizji. Specjalnie z nim
    nie pogadasz bo po Rosyjsku mówi. No chyba że znasz rosyjski to może Ci opowie
    o Afganistanie. Miłego dnia życzę. A`i jeszcze jedno. Lepiej żebyś miał od
    razu całą kasę. Sasza dolicza odsetki.