  • Data: 2010-02-23 21:33:40
    Temat: Re: membrana dachowa - przemyslenia
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Naprawde uwazasz, ze deskowanie + papa wytrzyma bez remontu 50
    > lat ? :-) A nawet 30lat! Niech chociaz 20 wytrzyma to bedzie bardzo
    > niezle :)

    Nie uważam, że coś wytrzyma :-).

    Po prostu poszukuję dobrej technologii wykonania, bo mam świadomość, ze
    o jakości domu decyduje głównie to, co dla oka zewnętrznego obserwatora
    niewidoczne. Jakoś deskowanie do mnie bardziej przemawia - zresztą...
    dlaczego miałoby się zniszczyć, skoro byłoby dobrze wykonane?

    pozdr
    robercik-us