  • Data: 2010-02-24 15:58:32
    Temat: Re: membrana dachowa - przemyslenia
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lut, 15:55, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Uważam jednak, że co by sobie nie gadano i czegoby nie propagowano i
    > promowano, ja swą decyzję o zakupie/zastosowaniu tej, czy tamtej
    > technologii podejmę i tak w oparciu o moje subiektywne odczucia :-).

    No pewnie.

    > dachu - ja jakoś nie czuję tematu folii. Mam jeszcze ciut ciut czasu i
    > jak przekonam się do folii, to ją założę, ale jak będę miał nadal

    Zastanow sie przede wszystkim co powoduje, ze folia wydaje Ci sie
    niewlasciwa ? Moze sama nazwa "folia" - miales taka membrane kiedys w
    rekach ? Moze poprostu wydaje Ci sie, ze ta folia to taka ze palec
    nadziejesz i sie rwie, jak jednorazowka z Tesco ?:) Moja rada - idz do
    jakiejs hurtowni i pomacaj sobie. Dwu lub trzy warstwowa. Ja mam
    tyveka pro dwuwarstwowego i ta folie moglbym rozwinac na czterech
    slupach, przybic ja czterema gwozdziami i tak sobie urzadzic hamak ;-)
    Ona jest super mocna i odporna na "niewlasciwe" traktowanie przez
    niewprawnych dekarzy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.