  • Data: 2017-12-17 20:59:31
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 20:49:59 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Sprzedajesz Adam nic nie znaczace teksty. Tak jak wlasciciele mieszkan w Paryzu nie
    mieli zadnego wplywu na to co samorzad zrobil ze stawka podatku od nieruchomosci tak
    Ty nie masz na nic wplywu. Bo niby co mozesz zrobic?

    Myślisz, że jak spróbują WSZYSTKIM (no, poza bezdomnymi) zwiększyć
    podatek kilkaset razy w górę to społeczeństwo nie zareaguje? :) Będą
    dymy jakich jeszcze świat nie widział :D Nie wiem jak łodzianie ale
    ślązaki z górnikami na czele przyjadą w 4h spalić tą budę na wiejskiej :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.