  • Data: 2017-12-17 21:38:22
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 21:05:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Z całym szacunkiem ale nie rób se jaj
    > Sam nie tak dawno pisałeś że jakieś "samozatrudnienia" u Ciebie pracownicy mają

    I co w związku z tym? :-) Co ma forma zatrudnienia do faktu, że oni pracują
    u mnie, dla mnie i ja im płacę pensje? :-)

    > To tak jak z Matrasem- skoro wiodąca w branży firma do Twojej niszowej(z całym
    szacunkiem) firmy się zgłosiła to kontrolka ostrzegawcza powinna się Tobie zapalić. A
    nie zapaliła się

    Nie rozumiem kompletnie aluzji :-) Przyszli, bo dałem im dobrą usługę w
    konkurencyjnej cenie. 4 lata współpraca rozwijała się doskonale i obie
    strony były zadowolone, w końcu Matras padł przez upadający rynek
    księgarni w Polsce - co ma do tego moja firma i w ogóle ta sytuacja? :)

    Spokojnie, ta umowa to poniżej 5% moich przychodów było. Mimo wszystko
    szkielet mojej działalności to kilkanaście tysięcy małych/średnich firm.
    A tu wykresik przychodów z ostatniego roku:

    https://scr.pgr.pl/2017/12/2017-12-17_21-37-59-99299
    .png

    Póki co - śpię spokojnie :-)
    pozdr.