  • Data: 2011-01-15 17:34:05
    Temat: Re: mieszkania w Polsce przedludnione!
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Sty, 18:25, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Teraz i w najbliższej przyszłości klientów nie będzie bo są 'przykręcone'
    > kredyty, bez nich nie ma ruchu bo ludzie pieniędzy nie mają.

    Jakie tam przykrecone? W tv i internecie pelno reklam kredytow z
    prowizjami 0%. Mojej zonie w banku co wizyte proponuja kredyt na
    dowod, od reki (fakt ze konsumpcyjny). A czy ludzie pieniedzy nie maja
    to tez sprawa sporna - wedlug statystyk maja coraz wiecej. Wsrod
    znajomych, mimo ze nie obracam sie w burzujskich sferach chocby z
    racji swojego wieku, tez jakos nie widze braku kasy. Wrecz przeciwnie
    - wszyscy co sie pozenili pokupowali sobie mieszkania. Jakos wszyscy
    sobie radza i zarabiaja grubo powyzej sredniej. Zyjac w dwojke i
    zarabiajac te np. 6-8k pln / mc nie stac nas na mieszkanie za
    100-150 ? :) Spokojnie stac nas nawet za dom za pol banki!
    pozdr.

    --
    Adam