    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: mieszkanie w Krakowie.
    Date: Tue, 4 May 2010 09:40:33 +0200

    news:slrnhtthsn.k65.joshua@tau.ceti.pl...
    > Dnia Mon, 3 May 2010 12:06:46 +0200, Kris napisał(a):
    > Albo i więcej...
    > Znajomy, który ze 3 lata temu się szarpnął na kredyt w CHF, jakiś niecały
    > rok temu zamieszkał w swoim mieszkaniu(zupełne odludzie, potyczki z
    > developerem, blok ma nadal status budowy itp.) ostatnio mi wspominał że
    > jeszcze parę miesięcy spłacania i będzie miał tylko 100 tys. pln więcej
    > KAPITAŁU do spłacenia niż gdy "kupował" mieszkanie.

    Ale np w sierpniu 2008 roku miał do spłaty pewnie kilkadziesiat tysiecy
    mniej niz pożyczył
    Trzeba patrzeć na kapitał we CHF
    Na pewno zmalał.,
    W sytuacji gdy kurs franka spadnie do 1,80zł jak to było ok dwóch lat temu
    to okaże sie ze do spłaty zostanie w pln sporo mniej jak wzioł
    3 lata temu frank kosztował ok 2,20zł. Gdybty teraz spadł do 1,8zł twój
    znajomy miałby do spłaty 20% mniej kapitału. Teraz fran kosztuje 2,7zl więc
    może miec do spłaty faktycznie więcej niz pozyczyła ale po pierwsze zapewne
    nie zamierza spłacac teraz całości a po drugie podejrzewam że miesięcznie
    płaci i tak nizsze ratyu od analogicznego kredytu w pln.

    Krzysiek