  • Data: 2012-11-16 21:04:09
    Temat: Re: moc kotła gazowego
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50a647e4$0$1317$65785112@news.neostrada.pl...

    > Prawdę mówiąć nie widzę różnicy w wymowie obciążenia 280 kg i 350 kg.
    Nie 280 lecz 240 i to w to wątpię gdyż jak napisałem przykładowy zbiornik
    ariston 160l waży 60kg.czyli napełniony będzie miał wagę 220kg. To nie te
    czasy że zbiorniki robi się z centymetrowej blachy, materiał kosztuje. I to
    jest nacisk statyczny, czyli najmniej niebezpieczny w budownictwie.. Osoba
    otyła ważąca 100kg przy podskoku na wysokość 30cm jaki to nacisk???
    Potrafisz sobie wyobrazić moment imprezy na którą przyszło kilkanaście osób
    w tym kilku naprawdę dobrze zbudowanych chłopów, kiedy nagle większości
    przyszła ochota poskakać??

    > I jedno i drugie skupione na powierzchni koła średnicy 70cm to bardzo
    > poważne wyzwanie dla stropu.

    Popytaj lepiej jakiegoś konstruktora.

    > Dla mnie możesz się dalej mądrzyć i na tej liście i na wszystkich innych ,
    > bo mnie to kompletnie nie interesuje i nie dotyczy...:-).

    Naucz się tylko nie wciskać komuś w usta to czego nei powiedział.

    > W wątku p.t."wymiana pieca gazowego" padła nazwa montowanego pieca.
    > "junkers ZWB 28-3 C 23 S"
    > Ty zaś poradziłeś:
    > "Albo wogóle olać komin i wypuścić krótki kawałek
    > przez ścianę. Jest to dopuszczalne ale w przepisach podają minimalne
    > odległości od okien."

    Niech ci będzie. Ja tego kotła nie znam i nieprawdopodobne było nawet mi
    pomyśleć że ktoś w domu jednorodzinnym montować chce takiej mocy kocioł.
    Zresztą moc kotła można zmniejszyć regulacją dyszy

    Marek