  • Data: 2012-03-20 07:25:49
    Temat: Re: mocowanie balustrady do gotowego tarasu.
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2012 16:45, ptoki pisze:
    > On 19 Mar, 11:42, Albercik<n...@g...pl> wrote:

    > Jesli masz mozliwosc zakotwienia jej do scian (pierwsza i trzecia
    > strona) to strona czołowa ("druga") może na tych 70mm pretach sie
    > utrzymac byle calosc byla odpowiednio sztywna.

    Tak, będzie na końcach zakotwione w ścianie.

    > Alternatywnie mozna rozwazyc przewiercenie sie na wylot i skręcenie
    > całości na uszczelkach.
    > Jesli woda bedzie podciekac to bedzie proste w naprawie a to ze
    > podcieka bedzie widoczne.
    > Raz na jakis czas (bo ja wiem, raz na 5 lat) wymienisz sobie uszczelki
    > i bedzie ok.

    Odpada, ponieważ:
    1 - dokładnie pod miejscem gdzie by była balustrada jest ściana, więc
    trzeba by się odsunąć minimum te 40cm od brzegu.

    2 - piętro niżej mieszka "rodzina" a z rodziną jak wiadomo najlepiej na
    zdjęciach, to jest bardzo istotny czynnik motywujący aby nie naruszyć
    izolacji, tym samym unikając skandalu i wojny na skalę światową.