  • Data: 2012-06-29 00:45:16
    Temat: Re: mocowanie skrętki do ściany za pomocą zszywek
    Od: "cation" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >cation - łaty pomalowane dokładnie co 10cm to teraz idealna sprawa do
    >wymierzenia gdzie mogę wiercić, znaleźć kabel, skrętkę itp.
    >Uwierz mi, że już się przydało :)

    Właśnie dlatego mi się podobają:) Jak robiłem remont to wpadłem na bezczelny
    pomysł przyklejenia do fotografowanej ściany kartki A4 jako "wzorzec metra".
    Łaty mają zaletę że kompensują błąd paralaksy/efekt kosinusowy (nieotrzebne
    skreślić :))

    >Głośnikowy może przybity gęsto ale są to 4 przewody 2x1,5m2
    Żeby wyeliminować efekt "głośnikowania" kabla (w analogii do mikrofonowania
    kondensatorów we wzmacniaczu audio) hehe.