  • Data: 2009-08-13 05:50:23
    Temat: Re: moja mała wojna ze wspólnotą mieszkaniową
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Bochenek pisze:

    > To w takim razie dlaczego od zabytkowych elewacji wara a od innych nie?
    > pzdr., PB

    Bo zabytkowe są... zabytkowe i stanowią wartość same w sobie, dlatego
    nie można po nich bazgrolić i mazać - mają pozostać zabytkiem, jak na
    nie rzucisz jakiś malunek/reklamę, stracą swe walory. Dla mnie to jasne
    i nie rozumiem w ogóle zastrzeżeń.

    To tak jakbyś chciał założyć jakiemuś posągowi na pomniku kapelusz...,
    albo dorobić wąsy, bo Ci się tak podoba, a on ma być właśnie taki, jaki
    jest teraz, bo stanowi wartość sam w sobie - jest pomnikiem; elewacja na
    zabytkowym obiekcie jest częścią tego zabytku.

    pozdrawiam
    robercik-us