eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemoje luźne refleksje o ekipieRe: moje luźne refleksje o ekipie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: moje luźne refleksje o ekipie
    Date: Wed, 25 Jan 2012 21:23:49 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 53
    Message-ID: <op.v8nplzjq1cvm6g@lap>
    References: <jd1lql$llu$1@usenet.news.interia.pl>
    <jfpc44$mo7$1@usenet.news.interia.pl> <jfpkvm$ih5$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: j...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: 77.252.190.93
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1327523034 1903 77.252.190.93 (25 Jan 2012 20:23:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2012 20:23:54 +0000 (UTC)
    X-User: janusz_kk1
    User-Agent: Opera Mail/11.61 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:443159
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 25-01-2012 o 20:25:04 Plumpi <p...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "brunet.wp"
    > <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał w
    > wiadomości news:jfpc44$mo7$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    >> Chcę oddać sprawiedliwość ekipie. Wrócili i dokończyli prace. Mieli
    >> Bardzo Ważne Sprawy i Problemy, dlatego przez miesiąc nie dawali znaku
    >> życia i nie można się było z nimi skontaktować.
    >>
    >> Jedna ściana pozostała krzywa, ale machnąłem ręką i póki co niech tak
    >> zostanie. Jeśli tynkarze będą kręcić nosem lub warstaw tynku wyjdzie
    >> bardzo gruba (3-3,5cm szacuję), to ekipa ma podjechać i poprawić tą
    >> ścianę.
    >>
    >> Tak więc moje zdanie o ekipie znacznie się poprawiło. Rozstaliśmy się w
    >> pozytywnej atmosferze :)
    >
    > A smród pozostał :)

    No ale wiesz teraz to nie lata 70 czy 80 że nie każdy miał telefon,
    co firmie brakowało 5minut aby z klientem pogadać?
    Ulotnili się i nie dawali znaków życia, to co klient może pomyśleć
    o takiej firmie? że ma go w d.. no to ich obsmarował i moim zdaniem
    słusznie,
    w końcu praca to nie przedszkole i mogli odebrać telefon i uspokoić
    klienta.
    --
    Pozdr
    JanuszK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1