  • Data: 2017-04-26 18:32:39
    Temat: Re: monitoring - dobor kamer
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 17:57:18 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    których w suficie byłoby kilkadziesiąt?

    > Po co kilkadziesiąt?
    > Podłączasz się pod profile przyścienne (typ U...), a każdy inny
    > poprzeczny sufitowe czy ścienne (typ C...) ma z nimi kontakt. Nie ma
    > możliwości, aby nagle się rozłączyły, ponieważ one są wsunięte na wcisk
    > i stale, sprężyście doćiskane.

    alez panie, ja rozumiem twoje dobre intencje ale z elektrycznego punktu widzenie te
    połaczenia nie moga być uznane za elektryczne.

    > Jeżeli chodzi o stelaże to już wielokrotnie zdarzało mi się robić
    > połączenia wyrównawcze,

    a rób sobie, tylko z nie przenos tego na rzeczywistosc ze "taki jest przepis".
    Zbrojen w scianie kazdego z osobna tez nie łączysz, elektrycznie połączone nie są a
    ten przepis wciąż ten sam.

    b.