  • Data: 2012-03-14 10:26:43
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    obraz z odpowiedniego żródła.

    > To jest rozwiazanie, jesli nadajnik IR mialby tylko tyle robic (pokazac
    > kto dzwoni).

    > Bez przesady.

    ale pomyslalem tym samym akurat mam takiego samsunga w ktorym jest linuks
    ale to niestety juz poza moim zasięgiem mozliwosci programistycznych,
    raczej gotowca bym potrzebował aby wgrać tylko.

    a masz inny pomysł na to?
    Fajniebyłoby jak po naciśnięciu dzwonka PIP by się sam włączył:)
    ewentualnie jakis maly lcd, tylko do tego celu, ale na to nie mam jeszcze
    pomysłu też.

    pozdrawiam