  • Data: 2012-04-13 19:30:23
    Temat: Re: monitoring obiektu w HD
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Amir napisał:
    > A jestes pewnien ze to IP HD kamera, dobrze jak byś model znał.
    > Z kamerami HD jest troche problem jesli chodzi o zgrywanie, bo rejestrator
    > raczej dedykowany musi byc albo na PC zgrywasz wszystko. Osobiście opcja z
    > PC mi sie nie podoba za bardzo.

    To musi ci się spodobać bo praktycznie wszystkie rejestratory do kamer
    IP HD to są komputery klasy PC - od komputerów domowych po potężne
    serwery. Różnią się międzysobą jedynie tym ze jedne maja normalny,
    swobodnie dostępny system operacyjny z chodzącą pod nim aplikacją NVR a
    inne maja system klasy embedded - np MS Windows 7 Embedded przesłonięty
    z lekka aplikacją stanowiącą główne GUI systemu.
    Mając pewna w tym zakresie praktykę mogę powiedzieć że systemy
    rejestrujące przewidziane do najpotężniejszych instalacji dają się
    odpalić na cienkim laptopie i obsłużą najpotężniejszą kamerę (byle
    jedną...) lub kilka cienkich (takich do 2Mpix), oczywiście małe kilka.
    W dużych systemach rdzenie procesorów idą w duże dziesiątki (zwykle po
    dwanaście rdzeni na serwer, stajnia serwerów) a pojemności dysków powoli
    zbliżają się do setek terabajtów (głównym ograniczeniem póki co są
    pieniądze i problem czy obsługa nadąży z wymianą uszkodzonych dysków w
    macierzach...

    --
    Darek