  • Data: 2016-03-31 23:11:26
    Temat: Re: montaż drzwi wejsciowych
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2016 o 21:37, yabba pisze:
    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)

    > Czyli takie standardowe drzwi do wielkiej płyty - jak pisał Zenek
    > Kapelinder.

    (...)

    > Sprzedali Ci inny rodzaj drzwi i ościeżnicy niż mają sąsiedzi.

    > Niestety tak. Należy trzy razy sprawdzić co się kupuje, ponieważ
    > sprzedający wciskają wszystko jak leci, bez troski o zadowolenia klienta.
    > Powinnaś się upewnić, że zamawiasz drzwi wyglądające jak te u sąsiadów.

    > Czy widziałaś też zdjęcie ościeznicy?

    Nie, ponieważ pan nie posiadał takich zdjęć.

    > Jakie nie są spełnione? Nie są ładne, nowoczesne, szczelne czy
    > wyciszające hałasy?

    W specyfikacji jest "próg". Pan powiedział zamontujemy próg.
    Czy tę śmieszna beleczkę pod drzwiami można nazwać progiem?

    (...)

    > Jest ładnie i dobrze zrobione, ale wygląda inaczej niż byś sobie życzyła.

    Inaczej niż spodziewałam sie po obietnicy przyjmującego zamówienie
    i namawianiu mnie na wymianę kolejnych elementów.

    (...)

    > Węcej winy jest po jego stronie, ponieważ nie uprzedził Cię o tym, że
    > drzwi będą niższe.
    > Czy widziałaś zdjęcie drzwi z ościeżnicą czy samych drzwi?

    Nie.

    (...)

    > Drzwi są dobre i dobrze zamontowane. Są jednak inne od tych, które
    > chciałaś kupić.
    > Może spróbuj z przepisu o niezgodności towaru z umową?

    To czego spodziewałam się po obietnicach i namawianiu jak niezbędna
    jest ta inwestycja, mija się z tym co otrzymała.
    Czuje się "nabita w butelkę". Niepotrzebnie dokonałam takiego wydatku.
    I jestem z tego powodu zeźlona. :-(

    > Mogę Cię pocieszyć, że mnie też kiedyś "wkręcili" w drzwi. Facet przy
    > pomiarach pomylił się o 2 cm i futryna okazała się za wąska. Dało się to
    > jednak zamaskować i jest do przyjęcia.
    > Teraz wszystko sprawdzam 3 razy, ale i tak czasem coś nie pasuje.
    (...)

    Jako klienci nie jesteśmy w stanie przewidzieć co wykonawca zrobi nie
    tak jak mówił, czy spodziewaliśmy się że zrobi :-)

    Krycha.