eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemontaż drzwi wejsciowychRe: montaż drzwi wejsciowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: montaż drzwi wejsciowych
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <56f8418e$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndh5q3$n35$1@node1.news.atman.pl>
    <56fc2570$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndha30$s0j$1@node1.news.atman.pl>
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 31 Mar 2016 23:11:26 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ndha30$s0j$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 99
    Message-ID: <56fd927f$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-206-252-13.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1459458687 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22835 87.206.252.13:52839
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:512986
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.03.2016 o 21:37, yabba pisze:
    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    >>>> Dlatego pisze do Was, aby usłyszeć zdanie fachowców, którzy na tę
    >>>> grupę zaglądają.
    >>>>
    >>>
    >>> Jak wyglądała stara futryna? Czy tak jak w drzwiach do łazienki?
    >>
    >> Tak, jak ta do łazienki.
    >>
    >
    > Czyli takie standardowe drzwi do wielkiej płyty - jak pisał Zenek
    > Kapelinder.
    >
    (...)
    >>
    >> Nigdzie nie spotkałam drzwi, z taką obniżającą belką, wśród tych które
    >> widziałam na klatkach schodowych.
    >
    > Sprzedali Ci inny rodzaj drzwi i ościeżnicy niż mają sąsiedzi.
    >
    >> Uważasz, że powinnam przewidzieć coś czego nie widziałam na tych
    >> nowych drzwiach jakie ludzie sobie powstawiali.
    >>
    >
    > Niestety tak. Należy trzy razy sprawdzić co się kupuje, ponieważ
    > sprzedający wciskają wszystko jak leci, bez troski o zadowolenia klienta.
    > Powinnaś się upewnić, że zamawiasz drzwi wyglądające jak te u sąsiadów.

    >
    >> Widziałam jak wyglądają drzwi na zdjęciu i znałam kolor, bo go wybrałam.
    >> Natomiast pan obiecywał, że to będą drzwi z nową ościeżnicą,
    >> ładnie, nowoczesne, szczelne i wyciszające hałasy z klatki schodowej.
    >
    > Czy widziałaś też zdjęcie ościeznicy?

    Nie, ponieważ pan nie posiadał takich zdjęć.

    >> Nie wszystkie warunki są w pełni spełnione.
    >
    > Jakie nie są spełnione? Nie są ładne, nowoczesne, szczelne czy
    > wyciszające hałasy?

    W specyfikacji jest "próg". Pan powiedział zamontujemy próg.
    Czy tę śmieszna beleczkę pod drzwiami można nazwać progiem?

    (...)
    >>
    >> Realizacja mija się z ofertą słowną i obietnicami jak to będzie
    >> wszystko ładnie i dobrze zrobione.
    >
    > Jest ładnie i dobrze zrobione, ale wygląda inaczej niż byś sobie życzyła.

    Inaczej niż spodziewałam sie po obietnicy przyjmującego zamówienie
    i namawianiu mnie na wymianę kolejnych elementów.

    (...)
    >>
    >> Nie widzę tu mojej winy.
    >> Nie to, że są niedobre drzwi. Są tylko źle osadzone z powodu źle
    >> zamontowanej ościeżnicy lub nieodpowiedniej do tych warunków ościeżnicy.
    >> Facet był w mieszkaniu, bo brał pomiary do wymiany okien, i widział
    >> dokładnie jakie są warunki w mieszkaniu i jak wygląda miejsce,
    >> w które będzie trzeba wstawić nową ościeżnice z drzwiami.
    >> Nie zająknął się o jakichkolwiek trudnościach.
    >
    > Węcej winy jest po jego stronie, ponieważ nie uprzedził Cię o tym, że
    > drzwi będą niższe.
    > Czy widziałaś zdjęcie drzwi z ościeżnicą czy samych drzwi?

    Nie.

    (...)
    >>
    >> Właśnie złożyłam pisemną reklamację. To nie są buty, które mogę
    >> zapakować i odesłać
    >> Wymagam naprawienia, czyli wymiany drzwi.
    >
    > Drzwi są dobre i dobrze zamontowane. Są jednak inne od tych, które
    > chciałaś kupić.
    > Może spróbuj z przepisu o niezgodności towaru z umową?

    To czego spodziewałam się po obietnicach i namawianiu jak niezbędna
    jest ta inwestycja, mija się z tym co otrzymała.
    Czuje się "nabita w butelkę". Niepotrzebnie dokonałam takiego wydatku.
    I jestem z tego powodu zeźlona. :-(
    >
    > Mogę Cię pocieszyć, że mnie też kiedyś "wkręcili" w drzwi. Facet przy
    > pomiarach pomylił się o 2 cm i futryna okazała się za wąska. Dało się to
    > jednak zamaskować i jest do przyjęcia.
    > Teraz wszystko sprawdzam 3 razy, ale i tak czasem coś nie pasuje.
    (...)

    Jako klienci nie jesteśmy w stanie przewidzieć co wykonawca zrobi nie
    tak jak mówił, czy spodziewaliśmy się że zrobi :-)

    Krycha.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1