  • Data: 2012-02-20 10:39:01
    Temat: Re: mróz podniósł mi chody - Pomocy
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik arti napisał:
    > Partacze wykorzystali moją nieobecność. Wykopali fundament pod schody
    > może 40 cm, na żywą glinę wylali beton.
    > schody te są połączone z filarkami, a filarki połączone z górnym
    > balkonem ( na nieszczęście). W tym roku zauważyłem
    > że elewacja popękała tuż na cokolikiem na schodach z lewej strony i z
    > tej samej strony popękała elewacja nad cokolikiem na balkonie. Jest
    > takie prawie wgniecenie, jakby coś schody pchało do góry. Co można teraz
    > z tym zrobić żeby za rok zimą schody znowu nie szły do góry. Można je
    > odkopać, ocieplić z boku styropianem i lekko pod sam fundament wcisnąć
> [...]

    Oj tam, nie wiadomo czy to partacze. Ja miałem tak w projekcie,
    natomiast budowlańcy, zrobili po swojemu czyli normalny fundament. A i
    nie policzyli więcej za robociznę, tylko powiedzieli, że tak powinno być
    i tak zrobili. Dodali jeszcze, że dobrze by było by architekci od czasu
    do czasu popracowali na budowie - oczywiście w prostych słowach na ch i
    na k.

    pozdrawiam
    rafał