  • Data: 2010-12-08 00:08:53
    Temat: Re: musze przedluzyc kabel
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Gru, 22:39, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Mon, 06 Dec 2010 11:08:17 +0100, Filip KK napisa (a):

    > Poniewa ?

    Poniewaz nalezy je najpierw skrecic i dopiero zlutowac :PPP

    Ja rozumiem, ze ulozenie dwoch kabelkow rownolegle do siebie i
    zalutowanie moze byc niedopuszczalne (ot jakims cudem polaczenie sie
    zgrzeje i cyna sie roztopi, zrywajac polaczenie). Ale zeby skreconych
    mocno ze soba kabelkow nie moznabylo lutowac to pierwsze slysze jakem
    od 15 lat elektronik-amator i zamiast jednego palca urodzilem sie z
    grotem ;-) I pisze to wylacznie pod wzgledem praktycznym - a
    nalutowalem sie w zyciu tyle roznych rzeczy ze glowa boli - w tym
    milion dwiescie osiemnascie transformatorow do roznego typu zasilaczy,
    ktorymi jak najbardziej 230V plynelo :) Te co sie jeszcze obstaly
    wygladaja normalnie i dzialaja. I w zyciu mi sie nie zdarzylo zeby cos
    z takimi polaczeniami sie zlego stalo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.