    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: najcieńsza rurka do karanu
    Date: Wed, 22 Apr 2020 15:41:48 +0200
    <3...@g...com>

    On Wed, 22 Apr 2020 06:22:09 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > U mnie tylko prąd by został i utylizator drewna czyli kominek.
    > Taki dekoracyjny, otwarty, bez żadnych wkładów i płaszc
    > zy wodnych.

    Ja mam z płaszczem i uważam że jest to zajebista rzecz., nie wiem
    czemu przynajmniej u mnie jest jakas nieprzychylna opinia takim
    rozwiązaniom. Nawet komikarz bardzo niechętnie chciał taki z
    płaszczem robić dopiero jak mu powiedziałem że hydraulikę zrobię we
    własnym zakresie to się zgodził.
    Jedynie czego się obawiałem to, że względu na to, że mam tylko
    podlogowkę to nie odbierze całego ciepła, przez co będzie skłonność
    do łatwego zagotowania. Ale okazało się że żeby zagotować trzeba się
    nieźle postarać i nie zdarzyło się jeszcze ani razu przy normalnym
    paleniu.
    Także alternatywę w postaci kominka z płaszczem albo klasyczny piec
    (chociaż uważam że kominek bardziej efektowny od zwykłego pieca
    jest) gdzie w razie czego wszystkie śmieci możesz spalić ;)
    polecam.

    --
    Marek