    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: najcieńsza rurka do karanu
    Date: Thu, 23 Apr 2020 11:18:23 +0200

    On Mon, 20 Apr 2020 22:42:58 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > To jednak jest taktowanie. Dobrze by było jakby kocioł się załączał
    > co
    > kilka godzin i pracował ciągiem przez godzinę-dwie.

    W tym punkcie mam jeszcze taką uwagę.
    Proponujesz dołożyć regulator temp. zeby zmniejszyć taktowanie pieca,
    by wydłużyć cykl grzania. Ok, ale przecież regulator będzie trzymał
    "on" do momentu ustawionej temp. pomieszczenia. Ale zanim ta temp.
    zostanie osiągnięta w pomieszczeniu piec zacznie taktować bo osiągnie
    ustawiona temp. wody (temp. wody prędzej osiągnie ustawienie pieca
    niż ustawienie temperatury w pomieszczeniu na regulatorze). Przecież
    chyba dołożenia regulatora nie zmieni pracę wewnętrznego czujnika
    temp. wody w obiegu co pieca...? I tak będzie taktowanie...

    --
    Marek