  • Data: 2010-01-08 11:23:11
    Temat: Re: nawilzacz powietrza
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f4a0ff02-7163-43e0-af05-b8f189b53b06@s31g2000yq
    s.googlegroups.com...
    On 8 Sty, 09:48, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > A on nie ma żadnej regulacji? Wydawało mi się, że choć prosta regulacja
    > mocy jest w każdym...

    bo i jest, ale nawet nastawiony na minimum, w zamknietym pokoju o
    powierzchni okolo 11 metrow, daje taki efekt

    uprzedajac pytania, tak, pokoj musi byc zamkniety

    > Który zapewne z powietrza w centrum Katowic był w stanie zrobić
    > krystaliczną bryzę rodem z bieszczadzkich lasów

    nie wiem co byl w stanie, sprawial calkiem dobre wrazenie, szczegolnie po
    dolaniu zapachu, ale czy spelnial swoja najwazniejsza role, tego nie wie,
    dlatego pytam

    w sumie to co mi najbardziej chodzi po glowie, to urzadzenie do utrzymywania
    stalej wilgotnosci powietrza, widzialem takie zabawki w okolicach 500-700,
    ale czy to warte jest swojej ceny?