  • Data: 2013-03-30 11:43:15
    Temat: Re: nawóz w granulkach
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tadeusz Smal napisał:

    > :)
    > Nie uogólniaj bo zasadniczo nie ma znaczenia czy on będzie koński,
    > bydlęcy czy świński ale używany na glebach lekkich, piaszczystych musi
    > być on dobrze przerobiony a nie słomiasty wprost spod końskich, krowich
    > czy świńskich tyłków.
    > Ja używam końskiego obornika i jest on bardzo słomiasty bo pochodzi ze
    > stajni gdzie konie mają codziennie sprzatane i wymieniana jest słoma
    > ale kompostuje on u mnie w pryzmach 2 lata, a latem jest systematycznie
    > ze 2 razy w tygodniu pryzmy są solidnie zraszane woda.

    Ojej, niedługo będą robić testy DNA, żeby sprawdzić, czy zamówiona fura
    obornika bydlęcego nie zawiera chocby śladowych ilości nawozu końskiego.

    Jarek

    --
    Tylko tchórzliwy wstyd staje ogrodnikowi na przeszkodzie w zbieraniu z ulicy
    tego, co pozostawiają po sobie konie, ale kiedykolwiek widzi na bruku piękną