eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieniby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
  • Data: 2013-05-06 20:17:27
    Temat: Re: niby droga, a nie droga - czy jest tu jakis prawnik? :)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 16:54:07 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Nie bardzo mnie to interesuje. Place podatki, z podatkow robi sie drogi, droga
    nalezy do gminy, gmina ma obowiazek utrzymywania i remontowania tej drogi wiec bede
    tak dlugo gmine meczyl az w koncu ta droge wykonaja. Ktora czesc zdania jest
    niezgodna z prawem / idea funkcjonowania panstwa i placenia podatkow ?

    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    A jak będziesz miał wypadek i potrzebna będzie dla Ciebie proteza stawu biodrowego. I
    okaże się że kosztuje tyle co kawałek drogi przed Twoim domem. I będziesz miał wybór
    droga albo staw. To co wybierzesz? Płacisz podatki, inni też płacą. I nikt nie
    dostaje od państwa tyle co by sobie zamarzył. Bo z podatków nie wystarcza. W
    konstytucji zapisaliśmy sobie że jesteśmy społeczeństwem solidarnym. Przekłada się to
    na to że wszyscy zrzucamy się do wspólnego worka. I dzielimy potem bez względu na to
    ile się ktoś zrzucił. Pomimo że rżniesz bogola to na przeszczep nerki nie będzie Cie
    nigdy stać. Jak ktoś zachoruje na raka, są takie nowotwory że wyleczyć się ich nie
    da. To 25 lat temu żył do pół roku. Teraz potrafią przedłużyć życie do dwóch lat z
    tego przegwizdany jest ostatni miesiąc. Takie przedłużenie życia kosztuje pół miliona
    złotych rocznie. Oczywiście nie życzę Ci żebyś to na sobie wypróbował. Ale przydarzyć
    się może każdemu. Skoro wiadomo że ktoś umrze to proponujesz żeby go uśpić od razu
    żeby kosztów nie robić i żeby było na drogę przed Twoim domem bo płacisz podatki?
    Popisałeś się z tymi podatkami. Ale wiesz co. Za mało płacisz podatków bo nie
    wystarcza na leczenie i drogi. Musisz płacić więcej.