  • Data: 2009-07-11 23:02:08
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    news:h3anes$oo2$1@news.onet.pl...

    > popatrz na kierowców każdy musi zdać jedne z najtrudniejszych w świecie
    > egzaminów i popatrz jak ludzie jeżdżą jak tłumoki.

    Jeżdżą źle, bo i szkolenie jest złe. Trzeba zmienić system szkolenia i ilość
    godzin jazd obowiązkowych z tych dwudziestu kilku do może i 100. W Niemczech
    prawko kosztuje ponad 2500 euro i uczą ich jeździć bez tego polskiego
    hamstwa na drodze. Nie wiem ile razy jechałeś po Niemczech ale ja jechałem
    wiele razy i jest to wielka przyjemność tam prowadzić samochód
    niejednokrotnie 200km/h i jakoś nikt mnie tam piratem nie nazywa.