  • Data: 2009-07-14 22:31:26
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał:

    > Jesteś wprost genialny.
    > Nareszcie można by się było pozbyć pnów Heńków pracujących na czarno,
    > którzy nie płacą podatków i dumpingują ceny robocizny.
    > Ceny robocizny powinny być conajmniej 4-5 razy wyższe, a każdy inwestor
    > powinien składać donosy na siebie samego do urzędu skarbowego oraz do
    > prokuratury powiadamiając o popełnieniu przez siebie przestępstwa
    > podatkowego polegającego na nakłanianiu i zmuszaniu wykonawcy do
    > rozliczania się bez umowy, faktury czy rachunku.

    A w jakiż to cudowny sposób inwestor może Cię zmusić do niewystawiania
    faktury czy rachunku ? Prowadzę działalność od wielu lat i nie zdarzyło
    mi się sprzedać czegoś czy wykonać usługę bez faktury z 4 powodów:
    1 - mam porządek w magazynie i lepszą analitykę rentowności każdego
    przedsięwzięcia
    2 - nie trzęsę dupą przed kontrolą z US, gdzie przyjdzie miła pani i
    zapyta jak to się dzieje, że buduję dom, mam samochód itp, a w PITach strata
    3 - potrzebuję szybkiej obrotówki czy innego kredytu na jakiś pomysł,
    idę do banku i dostaję.
    4 - uważam to za kradzież
    A i daję radę, nie narzekam, że ktoś tam bez faktury podbiera mi robotę.
    Wystarczy robić lepiej od od tych tanich, to zawsze się na chleb z
    masłem zarobi.

    > Pamiętaj, że egzaminy i reglamentowanie usług kosztuje. Zatem i koszt
    > robocizny musi być wyższy.

    Pieprzenie, SEPowskie , czy gazowe się odnawia i jakoś nikt nie
    lamentuje. A nawet pamiętam jak były wprowadzone bezterminowe i nie
    spotkałem człowieka, który by to popierał.
    Kiedyś był Cech, rzemieślnicy z prawdziwego zdarzenia, cała hierarchia i
    ścieżka edukacyjna. Teraz każdy może robić wszystko, choć nie zawsze
    powinien

    Tu się muszę zgodzić

    pozdrawiam
    rafał