  • 1. Data: 2011-10-02 15:19:49
    Temat: Re: nie wydzielona część działki na drogę - czy to problem
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    wyglada to tak:

    z działek po przeciwnej strony drogi wydzielone zostało kilka metrów na drogę
    z działek po mojej stronie nic takiego na planach wydzielone nie jest ale
    ogrodzenia są przesuniete od planowego końca działek o 5 metrów

    to 5 metrów sluzy jako "druga część" drogi ale na planach nie jest
    wydzielone i oddane gminie

    ja planuje kupić bliźniaka który jest na jednej z problemowych działek i
    pytanie jakie konsekwencje to dla mnie niesie

    rozumiem ze jedna z konsekwencji jest płacenie przeze mnie za część działki
    która de facto jest drogą, nie jest tego duzo ale jest - nastpena sprawa to
    wyprowadzenie tego na prostą - koszty i czas oraz czy bank udzieli mi
    kredytu na coś takiego

    najważniejszą sprawą jest to czy jak to juz ureguluje to nie bedzie czasem
    tak że moje ogrodzenie, wysunięty ganek będą za blisko drogi i coś trzeba
    będzie kombinować

    czy są jakieś ureglowania dot. odleglości wejścia do domu od granicy
    działki, jest po tej stronie okno

    dzieki za pomoc

    pozdr
    rt