  • Data: 2009-12-14 13:12:00
    Temat: Re: nieprzyjemne: kłopoty ze spuszczaniem "wody"
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hg50t1$tgt$1@opal.futuro.pl...

    > Też tak miałem i wymieniłem na Villeroya i przeszło. Cersanit to padlina.
    > Wychodzi, że nawet "sracz" trzeba umieć zaprojektować!!!

    a ja mam od 3 lat wiszącego cersanita i jest ok. Wszystko schodzi bez
    najmniejszych problemów. Tyle muszla. Teść kupił umywalkę z cersanitu.
    Wyglądała normalnie. Kupił szafkę umywalkową, też z cersanitu z serii
    przeznaczonej do tych umywalek. Przy zabudowie wyszła kicha. Okazało się że
    dolna część umywalki nie trzyma krzywizny, nie jest to wycinek koła, tylko
    połowa to mniej więcej wycinek koła, a druga połowa to coś co chciało nim
    być ale się wklęsło przy formowaniu lub wypalaniu - nie wiem. Nawet nie mógł
    teściu reklamować bo umywalka kupiona wcześniej, paragony poginęły bo kto by
    się spodziewał takie wady no i trochę ją miał z brzydką szparą pomiędzy
    umywalką a szafką a potem poczucie estetyki kazało mu wymienić ją na inną
    --
    Jackare